Velkommen til Morsø Sejlklub & Marina
Bemærk, at du ikke kan købe strøm, eller adgang til servicebygningen og klubhus, hvis du ikke har betalt for en overnatning.
Du skal afregne dit ophold og øvrige servicer på: https://www.tallyweb.dk/msogm/home
Du kan benytte smartphone, tablet/iPad eller computer til ekspeditionen. Husk at indtaste korrekt bådnavn/ nummerplade så vi kan identificere dig og din betaling ved kontrol.
Efter betalingen modtager du, i løbet af nogle minutter, SMS og evt. en mail, der oplyser dig om din personlige adgangskode til servicebygning og klubhus m.v.
Der kan altid tilkøbe strøm og bad. Du logger ind med mobil nr. og den 5 cifret kode du modtog på sms.
Strøm der ikke er brugt, tilbagebetales ikke.
Din betalingsperiode udløber kl. 14:00 på afrejsedagen og du optræder i vores elektroniske gæsteoversigt.
Du kan løbende forlænge din betalingsperiode - se mere om forlængelse i den mail du modtager.
Spørgsmål kan rettes til tlf. 26 801121, eller kig efter den gule vest som havnevagten bærer.
Vi håber, I får et godt ophold i vores havn.
Link til: Havnereglement-for-Morsø-Sejlklub af 20 januar 2010
Betingelser
Virksomhedsoplysninger:
Morsø Sejlklub & Marina, Holmen 19, 7900 Nykøbing M. E-mail: post@msogm.dk. Tlf. 26 801121
- 1 Anvendelse.
Disse handelsbetingelser (herefter kaldet ”Betingelserne”) gælder for alle produkter der bliver solgt på www.tallyweb.dk/msogm/home (herefter kaldet ”Hjemmesiden”) af Morsø Sejlklub & Marina (herefter kaldet ”Virksomheden”), som bruger heraf (herefter kaldet ”Bruger”) måtte købe.
- 2 Produkter.
De produkter/tjenester, der bliver solgt fra Hjemmesiden (herefter ”Varen”), er afhængige af Brugerens input og valg, hvorfor eventuelle fejl i Brugeren input eller valg ikke er Virksomhedens ansvar. Brugeren kan dog altid ved henvendelse til Virksomheden, få ændret en fejlindtastning.
- 3 Pris og betaling.
Alle priser på Hjemmesiden er i danske kroner (DKK) og er inklusive moms for produkter til private. Når du gennemfører køb på Hjemmesiden, vil beløbet blive trukket på dit kreditkort samme dag. Hjemmesiden modtager betaling fra Dankort, Visa, Master- og Maestro-Card. Virksomheden betaler det gebyr, der opkræves af betalingsindløser (dem der formidler betaling over kreditkort). Brugeren betaler eventuelle andre gebyrer, som egen kortudsteder derudover måtte opkræve. Det er muligt, så længe Varen ikke er udløbet at tilkøbe længere varighed og flere ydelser til varen.
- 4 Levering.
Når Kunden har gennemført en betaling, vil bestillingen blive oprettet i systemet. Hjemmesiden sender en elektronisk kvittering med angivelse af Varen/ydelser og en pin kode til den af Bruger oplyste mailadresse. Hjemmesiden sender også en SMS med pin koden til det af Bruger oplyste mobiltelefonnummer. Bruger kan anvende pin koden til aktivering af de ydelser der er bestilt med Varen indenfor få minutter efter bestillingen er gennemført.
- 5 Ansvar.
Hvis bestilte ydelser ikke kan gennemføres, som følge af vejrlig, nedbrud på udstyr, sygdom eller andre ”force majeure” situationer, vil Bruger blive kompenseret herfor.
- 6 Returnering af varer.
Det er ikke muligt at returnere ubrugt vare/ydelse, hverken før eller efter Varens udløb.
- 7 Databehandling.
For at kunne handle på Hjemmesiden skal du oplyse: Navn, mailadresse og mobiltelefonnummer. Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om hvilken vare og ydelser du har købt i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, oplysningerne vedrører, jf. bogføringslovens § 10, hvorefter oplysningerne slettes eller anonymiseres. Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg af Virksomheden. Eventuel videregivelse i sådan situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning. Som Bruger har du mulighed for indsigt i vores registrering af data om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne om dette i lov om behandling af personoplysninger og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Virksomheden.
- 8 Klagemuligheder.
Klager over forhold vedrørende vare/ydelse, som ikke kan løses ved henvendelse til Virksomhedens personale, kan sendes til formanden for Morsø Sejlklub & Marina. En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen: Center for Klageløsning Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby Danmark. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail post@msogm.dk
- 9 Kontakt
Ved spørgsmål, klager eller kommentarer til varer eller ydelser kan du henvende dig til: Morsø Sejlklub & Marina, tlf. 26 801121 eller på e-mail post@msogm.dk
- 10 Ændringer Betingelserne kan ensidigt ændres af Morsø Sejlklub & Marina med dags varsel.
12. september 2024
Bestyrelsen for Morsø Sejlklub & Marina